donderdag 29 september 2022

Swenzt in Den Hopsack


In het septembernummer van de AUTEUR 👉, het driemaandelijks tijdschrift van de Vereniging van Vlaamse Letterkundigen (VVL) 👉  een foto gemaakt aan het eind van de avond, na mijn debuut in het 'buitenland'. Een gruppenbild uit 2010. Op vrijdagavond 5 maart 2010 gemaakt, om precies te zijn. 


"Je hebt van die momenten dat alles klopt. M’n lief en ik reisden wegens een uitnodiging van dichter Bert Bevers vorige week vrijdags af naar Antwerpen. ‘s Avonds diende ik aan te treden op een literaire avond in Den Hopsack. Mijn internationale doorbraak gekscheerde ik met oud en nieuw tegen m’n zwager, die zich meteen zorgen maakte. ‘I-j bunt nòw toch neet veur de Achterhoek verloren?’"

 Lees hier verder in column Alles valt in elkaar | dG | 13-03-2010  👉

Meer DEN HOPSACK in vorige berichten op 'sMelssleMs '👉



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten