zondag 26 mei 2024

Adieu Ron

                                        

Ron Scherpenisse | 15 april 2012 | Poëzie-Klink-Plek | Hummelo 
op Landgoed Enghuizen 👉

Een vriend en collega-internaut is uit de tijd gegleden ...

Gisteren 's morgens om o9:50 u. bracht Bert Bevers het slechte nieuws; "Niet schrikken, Mel: onze vriend Ron is er niet meer. Hij overleed gisteren volkomen onverwacht .... Hij was maar 54 ... "

Op Bert zijn blog GEMENGDE BERICHTEN wilde ik, in de verdere loop van de ochtend, nog niet kijken. Ik wou er nog niet aan. De ontijding nog niet geloven. Maar 's middags dan toch en lees het onvermijdelijke bericht Dag Ron. 

"Met diep verdriet moeten we afscheid nemen van goede vriend Ron Scherpenisse, die gisteren volledig onverwacht overleed. Hij werd slechts 54.  Lees hier verder 👉

Mijn eerste eerste ontmoeting met Ron, op zaterdag 6 maart 2010, heb ik toentertijd daar beschreven 👉


Zie nog meer kronen, zijn absolute meesterwerken in GEMENGDE BERICHTEN van vandaag 👉

Juist voor de komende editie XXIV volgend jaar had ik hem willen uitnodigen om mee te doen  aan de Hummelose KUNSTwandelroute. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten