maandag 29 mei 2023

melsmeziekmozaïek

Gé Reinders en Herman Finkers | Blaosmeziek

Ich had al twee maedjes gezeen mit achterop allebei unne saxofoon

Witte bloes, blauw boks met geile bieze en skiere skone skoon'n Nog boete 't dörp heurde ich al 't geretteketet van 'n trompet Genog waandeld noe, hier drinkt wie d'r een, te met In 'n eersten stroat kon'k van wied'a roek'n ik dachen: kearl doar trekt d'r nog één zundaagse soep Det leeg geträöt van die trombones trokke os nao veure euver de sjtoep Bie de kark waar'n natuurl'k wier twee cafés an 'n plas Woar 't muziek gangs was: Blaosmeziek, op eine sjone zóndigmorge Bloasmuziek, blös oe van de been Mit toeters en bellen 'n verhaol vertelle Ik bin de kearl, ik vuul mien riek Zo zundagsmorns met bloasmuziek Gaef mich eine blaosbas, veur 't sjtevig fundament Doa mien skoem'n en sax'n, veur de muur'n van disse muziektent 't Vergulde kaopere daak waert door de bugels en trómpette gemaak En dan heurt se: Bloasmuziek, en dat zo zundagsmorns met mooi weer Blaosmuziek, bleust mich ómver Met mooie flantuut'n, biesjes an de kajuut'n Zóndigsmorgens blaosmuziek, blaos mich riek Gerrit, kan den zo mooi geveulig zingn? - Joa, dat kan'e. Oons Gaït hè, den kan zo zuuver zing'n, dan zu'j zweer'n dat 't vals was, moar dat is dan jazz.
gelach Gaef mich blaosmuziek, op eine sjone zóndigmorge Bloasmuziek, blös oe van de been Mit toeters en belle 'n pracht verhaol vertelle Ik bin de kearl, ik vuul mien riek Zo zundagsmorns met bloasmuziek


Gé Reijnders | Vrie mit mich 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten