zaterdag 21 september 2024

Ondertussen in Utrecht

 

Morgen in het tijdslot van 13:45 twee miniten 'shinen' op het 'IKjes-podium.


  • Winterets

    Ik mieg ów name in de snee.
    Sierlijk slakkert de gaele straal,
    letters net laesbaor, neet egaal.
    Produkt van bier en kolde thee.

    Ik mieg mi-j twiefels uut 't lief.
    Mos i-j nów achter den ander?
    Wi-j bunt toch met mekander?
    Blief i-j wal bi-j mi-j? I-j tochteg wief.

    Ik mieg kletterend ‘t zalte nat.
    Jao, an ’t mieren en an ’t massen.
    Mietereg, w’ik neet minnezieren.
    At ze dit, at ze dat, ’t is mi-j wat.

    Ik mieg mi-j ’n mooie strik
    ‘k Wet wal zeker, i-j fitterkónte.
    Dans maor allene in de róndte.


    Ik mieg etsend ów naam te pletter.
    Mismudeg zeik ik op alles.
    I-j en ik, neetes of walles.
    Spetter, … jao hetter de zwetter.
    Hans Mellendijk




Geen opmerkingen:

Een reactie posten