woensdag 29 april 2020

Intanto a Corona | Ferdi Jolij


Al zoekend naar iets en dan iets totaal anders vinden. Dat zijn de wetmatigheden, zoals al eerder deze week beschreven, die de waarachtige internaut bekend zal voorkomen. Zo hoort dat. Prachtige vondst zag ik voorbijkomen op mijn schootcomputer in mijn Lombardische berghut. Ik zag dat Ferdi Joly⇲ sinds eind vorig jaar maandelijks een column schrijft voor het huis-aan-huis-maand-magazine. MIJN magazine⇲. Een blad dat vanwege een instructiesticker mijn Varsseveldse brievenbus niet inkomt. Wel te raadplegen op het wereld wijde web, ontdekte ik dus. In zijn april bijlage herkende ik de oud-katholiek. Hij kent als katholiek uit Zieuwent, van geboorte als geen ander de vastentijd. Dat indachtig begrijp ik helemaal zijn ideeën over het nieuwe normaal en moraal. Zoals omschreven in zijn column van april: hier te lezen⇲



l
Zöwentse kermis | Normaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten