zaterdag 28 september 2019

Meanwhile Abbey Road


In de Achterhoek komen berichten soms later binnen, dan weer eerder. Afhankelijk van hoe de wind waait. Maar nu de vijftigste verjaardag van Abbey Road⇲, de laatste samen opgenomen LP van The Beatles⇲ her en der zijn hoogtepunten heeft beleefd  moet ik een onverkwikkelijke herinnering kwijt. In 2015 bezocht ik samen met mijn lief en zoon, London. We dachten Abbey Road gevonden te hebben maar het bleek een onooglijk straatje te zijn in de verkeerde wijk. Enfin ik deed er eerder beeldverslag van. Ik zal er nog eens voor moeten terugreizen. 

Net als dat het geval is met de Hollywood-signs⇲ toen ik met een aantal vrienden in onze 'van', L.A. en omgeving verkenden maar we helaas aan de verkeerde kant van de heuvels terechtkwamen en het letter-monument niet hebben gezien. Shits Happens To You, When You're Busy Making Plans for Another Ride (vrij naar Allen Saunders/ John Lennon⇲).

Hier eerdere berichten betreffende Abbey Road op 'sMelssleMs'⇲

en hier nog meer betreffende de jubilerende LP: Beatles Talk⇲ | OOR⇲, | Google⇲

En of course Abbey Road-crossing⇲


The Analogues | Here Comes The Sun
The Analogues | Golden Slumbers | Carry That Weight | The End 
DWDD-special | Abbey Road Special | 25-09-2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten