zaterdag 12 januari 2019

Terugblikken op Antwerpen


foto: © Hans Mellendijk 
foto: © Bert Bevers
Antwerpen, de stad die me regelmatig bij de lurven vat⇲. Vorig jaar kwam ik er helaas alleen maar langs, onderweg naar elders of op terugreis naar thuis. Eerder geplande bezoeken vielen in 2018 door omstandigheden van drukte in duigen uiteen. Maar deze week kon niets me ervan weerhouden om Bert Bevers en zijn charmante dame Geertje Hoefnagels met een bezoek te vereren. Vanaf mijn aankomst in de imposante drie verdieping tellende vervoerskathedraal, donderdag j.l. om 12:15 u. tot aan het vertrek 29 uur en 30 minuten later, geen enkel saai moment ervaren. De komende tijd zal ik er vast en zeker nog wel op terugkomen. Hier alvast een serie aaifoto’s soms in onscherpe bewegende schoonheid>


foto's: © Bert Bevers 

Station Antwerpen Centraal | vrmi 11-10-2019 17:45 u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten