maandag 24 juni 2024

Cijfers en getallen | 5.120 > 51.201


Het blogbericht 51.201 👉 van collega-internaut Bert Bevers, vanmorgen, riep bij mij  
nog meer vragen op, betreffende Twin Peaks. De zoekmachine leidde me al snel naar: Welcome to Twin Peaks 👉

'WELCOME To TWIN PEAKS' 



Ik kreeg daar o.a. een antwoord op de vraag: Wie schilderde het WELCOME To TWIN PEAKS' bord? 👉 

Ook las ik daar een uitnodiging om naar Twin Peaks in mijn eigen omgeving te gaan zoeken en zag er voorbeelden uit Brooklyn, New York, USA / Udine, Italië / Nantes, Frankrijk / Long Beach, Californië, USA / Strood, Kent, Engeland ...  bijgewerkt tot 26-03-2013 👉


In de eerste proefaflevering ging het overigens om 5.120 inwoners. Dat het aantal inwoners uiteindelijk ​​51.201 bedraagt is op verzoek van ABC. Netwerkbestuurders waren van mening dat een stad met slechts 5.120 inwoners niet herkenbaar zou zijn. 

en ik ontdekte nog zoveel meer 👉 ... en toen was 't opeens al maandagmiddag  ... 

zie ook: Twin Peaks Post | Drawing Twin Peaks Part 1, 2 & 3 | 2021-2024 | James Ellis 👉  en voordat je het weet is het maandagavond  :- ).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten