dinsdag 5 maart 2024

DdA | Achterhoek Nieuws | DICHT | week 10



 Mijn vader zegt vaak: “haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.” Dit zal vast niet zijn eigen uitspraak zijn, maar het is wel een onmiddellijke connectie die ik maak. En ik, met mijn drukke leven, klaag vaak dat er maar 24 uur in een dag zitten. Gelukkig kreeg ik afgelopen donderdag 24 uur extra.


Schrikkel-dingen


Gefietst langs de velden

Naar de sauna geweest

Achterstallige mailtjes weggewerkt

Maar vooral gedaan wat ik altijd doe


‘Na deze twee weken wordt het rustiger’

‘Dan heb ik wat meer tijd’

‘Dit project kost gewoon even wat meer uren’

‘Vakantie is al geboekt, dus nog heel even door’


Dus haast je als je tijd hebt

Zeker als je extra krijgt

Vierentwintig uur cadeau

En toch net zo druk als elke andere dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten