dinsdag 30 mei 2023

Deze week in agrarisch weekblad Boerderij


Ik sprak er onlangs over met een schrijver. Over dat ik regelmatig mail krijg, van enthousiaste lezers met een foto van een mijner gepubliceerde gedichten, uitgekipt uit de krant. 'Dat is de grootste eer die je kunt krijgen', antwoordde mijn collega. Hij gaf op zijn beurt het voorbeeld van een lezeres die trots aan hem een schrift liet zien met zijn columns, uitgeknipt uit de krant en netjes ingeplakt. Ik herinner me uit de erfenis van mijn moeder een aantal grote enveloppes met daarin de dialect-verhalen van Herman van Velzen, uitgeknipt uit de Graafschapbode 👉  

Ook minstens zo leuk is dat iemand een aantal regels citeert uit jouw werk zoals ik deze week heb mogen ervaren bij een column van Willem Bruil 👉 in het agrarisch weekblad BoerderijZie hier 👉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten