woensdag 16 maart 2022

Lijstduwen en stemmen maar ...




Ja, er kon eergisteren en gisteren of je kunt vandaag nog op mij stemmen. Tenminste als je in de gemeente Oude IJsselstreek woont en de stemgerechtigde leeftijd hebt bereikt. Ik heb me door Bert Scheuter laten verleiden. Ik ben gegaan voor wat men noemt het lijstduwen: ik sta op 17 en Bert op 28. "Ben je van de stoeptegel of van de stip aan de horizon?" Willie is van beide en ook niet verkeerd ze gaat voor samenwerking. 

Dus direct op de lijstaanvoerder Willie Oort 👉 stemmen is wat mij betreft net zo handig. 



Of op John Haverdil 👉  ook niks mis mee.


Kandidaten lijst 3 | resp. plaats 17 en 15.


Of op een andere partij naar je gading natuurlijk. Door de versnippering -maar of we dat moeten toejuichen durf ik te betwijfelen- is er keuze genoeg. Neem in ieder geval de moeite en ga naar het stemlokaal en duw het ingevulde stembiljet in de stembus. Laat je stem niet verloren gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten