zaterdag 19 februari 2022

The Answer My Friend Is Blowin' In The Wind

Bob Dylan | TV Maart 1963

Peter, Paul en Mary  

                                                                        Stevie Wonder

Neil Young | Farm  Aid | 2013


Wat nu precies het antwoord, van de storm gisteren, te beduiden heeft is in mijn buurt nog niet duidelijk. De doodzieke paardenkastanje met zijn majestueuze kroon, 
bij mijn naaste buurman, zou sowieso de komende week uit zijn lijden worden verlost. Daarom had ik hem woensdag j.l. nog gefotografeerd. Maar Eunice kon dat geduld niet opbrengen en woei in een zucht de reus omver. Wonder boven wonder zonder ongelukken bij mens en dier te veroorzaken. Pfffff. Ik zat op 't toilet en meende het geluid te horen van dansende kliko's in de wind. 't Verbaasde me, want die had ik toch net binnen gehaald, vanwege de stormdreiging.
 
Spoorstraat|  Stormschastraat  | Varsseveld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten