dinsdag 3 november 2020

Het jaar zozo

© Danny Braem | Charmantwerpen

Het lovenswaardige fotoblog Charmantwerpen van de onvolprezen Antwerpse croniqueur, fotograaf en verbeeldingenieur Danny Braem gaat kloekmoedig door met het publiceren van zijn observaties; van het straatbeeld en -leven uit de Sinjorenstad. Het herinnert mij er aan dat, in dit (ik wil niet zeggen k*t-jaar) onbarmhartige jaar, waar alles anders loopt dan dat ik gedacht of gehoopt had eind december 2019, een reis naar de Scheldestad er voorlopig niet inzit. Vanwege COVID-19 enerzijds en vanwege mantelzorgzaamheden die ik met liefde geef aan mijn ernstig zieke lief, anderzijds. Ondanks dat blijven we hopen en in het leven geloven. Wat de toekomst ook brenge moge; vandaag samen weer een onversaagde gang richting hospitaal. Duimen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten