zaterdag 13 juni 2020

Manges in Almen | Gaostok

Gao-stok | Museum STAAL | Almen

Afgelopen woensdag was ik in Almen op bezoek bij Museum STAAL⇲ met de columnbundels van Bert Scheuter⇲ en die van mij uit de Achterhoek 350-reeks⇲ in mijn rugzak. 

Enerzijds om namens Stichting Eeuwig Erbarmen⇲ een schenking te doen voor hun bibliotheek maar ook Helma Snelooper⇲ deed via mij haar dichtbundel Opvouwbaar Bos⇲ cadeau aan het museum. De Achterhoekse verzen⇲  hadden we al eerder bij de opening geschonken. 

Anderzijds om de expositie Berkel in Beeld⇲ te zien. Ik zag daar ook een prachtige oplossing voor de 1,5 meter maatregel. Buiten werd verzocht een Gaostok⇲ mee te nemen. Voor de medewerkers een gemakkelijke telwijze om te zien hoeveel mensen er zich in het museum bevinden en voor de bezoeker een praktische meetlat om direct te kunnen zien hoeveel anderhalve meter is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten