dinsdag 19 november 2019

Kan niet wachten

Ballustrada 4/5

Via het onvolprezen blog GEMENGDE BERICHTEN van Bert Bevers kreeg ik gisteren al een tipje van de sluier opgelicht. Tante Pos wist BALLUSTRADA⇲ vanuit Zeeland eerder in Vlaanderen af te leveren dan in de Achterhoek. Kan niet wachten tot ik editie 4/5 van het tijdschrift met mijn eigen handen kan voelen en met mijn eigen neus kan ruiken en daarin mijn eigen bijdrage⇲ kan lezen. Geduld is een schone zaak. Maar ik houd mijn postbus vandaag iets beter in de gaten dan ik gewoonlijk gewend ben op de dinsdag. 

Ook omdat eergisteren in Amsterdam in Het Einde van de Wereld in het knusse café in het schip Quo Vadis aan de Javakade het 
Boek van Sanne⇲ gepresenteerd werd. Met onder andere ook daarin een bijdrage mijner hand, en ook daarover kreeg ik gisteren alvast een tipje opgelicht, met dank aan Liesbeth Zegwaard. Vanwege de eerste verkenning van de Kunstwandelroute Hummelo, editie XXI in het komende voorjaar⇲ was ik verhinderd.


Foto: Liesbeth Zegwaard | Boek van Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten