zondag 12 mei 2019

Ondertussen in Varsseveld | A Night @ The HooTchie Koe

Foto: Arifocus Fotografie | Ariane van Gineke | Bert in actie.

Le Bonheur



Gisteren mezelf een avondje HooTchie Koe⇲ kado gedaan. Es war Wonderfull, Formidable! Dit jaar geen Dichterskoets⇲ Het zou zo maar kunnen dat ik een telefoontje heb gemist. Spreekstalmeester Bert Scheuter werd ook pas dinsdag j.l. verwittigd. Eerlijk gezegd kwam het me wel goed uit, zo. Want druk zat. Met de Kunstwandelroute Hummelo⇲ beslommeringen had ik ook niet gekund. Heerlijk zonder verplichtingen rondstruinen over het festivalterrein. Ik was er wel aan toe. En vandaag elders tussen Varsseveld en Aalten lekker fietsen met mijn lief, de 19e trouwdag vieren.


1 opmerking:

  1. Bert: "De rest van de Boetners is deur un stoomwals oaverri-jen!"
    😮 Da's toch HEAVIG?! En dan "Ik bun nog lang niet dood!" zingen...
    https://youtu.be/zFd0EK3wPjQ

    BeantwoordenVerwijderen