zaterdag 3 juni 2017

Ondertussen in Utrecht


Roosmarijn Tuenter doet volgende week donderdag in Muziekhuis te Utrecht haar eindexamen. Stichting Eeuwig Erbarmen wenst haar veel succes in haar verdere loopbaan. Zie ook vorige berichten over haar hier> 

"Fragiel maar stevig is het transparante vlies van een Cocon. Ik zou er voor altijd in willen blijven en met een wit glazige blik naar de buitenwereld kijken. Maar mijn vleugels groeien en iets in mij schreeuwt om ruimte en erkenning. Ik moet naar buiten, mijn hart openen, mijn cocon verlaten. 

In ‘Cocon’ brengt Roosmarijn Tuenter haar fascinatie voor natuur en transformatie samen. Begeleid door een band met melodische strijkers en gewaagde improvisaties."

Voor kaartverkoop & reserveringen mail: reserveringencocon@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten