maandag 24 december 2012

Kerstliedjen | The Bruurkes



Vanuit Roy's Kitchen te Kotten The Bruurkes | 2010 alweer

Kerstliedjen

Ik wet nog goed toen'k as kleine blaag 't allereerste sneeuwvlöksken zag
Ik bun völ vergèten maor dat we'k nog precies
En ik wet ook nog goed toen'k bi-j Pietjen Albert mien eerste päksken rotjes kocht
Ik mag een plant wèn maor dat we'k nog genau
Reuze astronauten waren 't
Ik heb de geur van dat kruut nog steeds in mien neus
Jao jao jao jao
Kerstmis en old-jaorsaovunt is't mooiste wat er is
Nog steeds is dat veur mien 't mooiste wat er is
'T is 't mooiste mooiste wat er is
En of ut now stille nacht is of Ave Maria, ik zing 't allemaol èven graag

Jao, ik bun now eenmaol 'n sentimentelen hond
Geef mien een langen stok en een melkbus, en veur een paar tientjes carbid
Ik zweer ow da'k den godgansen dag deur knap
Maor toch elk jaor ook weer die azienpissers
Die ow zo nödig op van alles mot wiezen wat er niet an klopt
Maor veur mi-j dus wel!
Kerstmis en oldjaorsaovund blif altied in mien hart
Veur mien was toen juust de wereld niet zo hard!
Tis veur altied, altied in mien hart
In mien hart
T jöngsken van toen
T jönsken van toen
Nog in mien hart

Kerstmis en oldjaorsaovund is't mooiste wat er is
Nog steeds is dat veur mien 't mooiste wat er is

'T is't mooiste, mooiste, t vuurwerk in de lucht, as bloemen in de duusternis, t knappen van de rotjes um de klotezooi af te schrikken, ongriepbaor maor warm, een wascotekening an de hemel, as zwermen papgaaien die uut de lucht komt vallen, bonte kerstballen, kleur kleur
Tis 't mooiste mooiste mo mo mo mo mooiste wat er is..... Jao!


Tekst en muziek © Rocco Ostermann en © The Bruurkes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten