woensdag 27 juni 2012

Waar zijn Sarah, Eva, Iris, Melanie, Minouch, Veerle en Isabelle?



OP AUDITIE
Een clownsvoorstelling

Theatermaker Jos Spijkers maakt een voorstelling waarbij niets vast ligt en alles nog mogelijk is ; succes, triomf, afwijzing, mislukking .... 

De clown probeert een plek te veroveren op het podium dat wereld heet. Een voorstelling die grotendeels ter plekke zal ontstaan. 
Een ultieme toneeltest, een sprong in het diepe, een auditie. Door 7 meiden.

Ik wil een rilling door mijn lijf voelen lopen.
Ik wil kippenvel voelen, bovenop mijn hoofd.
Ik wil een tinteling voelen, aan de binnenkant van mijn wangen,
zoals je dat voelt vlak voor ’t bijten in een lekkernij.
En die donzen haartjes hier op mijn arm moeten gaan krullen van verlangen.
En ik wil het bloed voelen kloppen in mijn tenen, in mijn benen, ach als ’t kan overal.

Welkom in de wereld van het surrealistische, absurde clownstheater.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten