dinsdag 19 mei 2020

Uiteindelijk thuis

Kleinood & Grootzeer | 2020 | ISBN/EAN: 978-9076644-99-8

Uiteindelijk thuis gekomen van mijn quarantaine-adres in Cortona lag daar een spiksplinter nieuwe uitgave van Kleinood & Grootzeer⇲ op tafel. Eindelijk weer eens een bundel van Wim van Til⇲ Al bladerend, in een eerste verkenning, kwam ik twee Enghuizer dialogen tegen | Ik zoek mijn moeder⇲  en De Levensboom (locatie 08). Ook ander werk ontstaan tijdens een Omsmeders-project: Thorvald Beeldenroute  Bredevoort | Voor de wind⇲Maar niets daarover in de verantwoording. Van 'de boekhouder' van het Poëziecentrum Nederland⇲ zou je iets anders verwachten. Het zal bescheidenheid zijn. 

Over de interpuncties, wel of niet gebruik daarvan, moet zich iemand anders maar eens buigen. : - ). In ieder geval zag ik wel een eindpunt bij de slotstrofe. Dus dat betekent waarschijnlijk weer vijf jaar wachten op een volgende bundel? Of... ?



Poëzieklinkplek | Landgoed Enghuizen | P.B. Kempe leest Wim van Til | De Levensboom | 21 april | 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten