maandag 23 september 2019

Ondertussen in Amsterdam Nieuw West



Ik bezocht vrijdag in Amsterdam Nieuw West -waar ik ooit deeltijd (5 dagen per week) woonde bij Rini die toen werkte bij, in Rembrandtpark gevestigde, GAK-automatisering-de indrukwekkende expositie Orenmens⇲ in broedplaats Lely⇲.
.
Imposant overzicht van 30 jaar werk voor de Kift⇲ (decors, cd-verpakkingen, vormgeving van alles, van begenadigd tekenaar en Uomo universale, polymath Wim ter Weele⇲. Daarnaast drummer en artistiek leider van de muziektheatergroep. Ik waande me in Constants New Babylon⇲ en Warhols factory⇲. Als cadeautje repeteerde de Kift⇲ in het openbaar. Ik zag kunst in het kader van de groep gemaakt en hoorde en zag de kunst ontstaan die middag. Ook videoprojecties van Martijn Grootendorst, die ik in 2012 programmeerde voor de Bredevoortse Poëzienacht⇲ Zo ook de Kift met Gaaphonger⇲ voor een serie schoolvoorstellingen in Doetinchem en op de vierde 'nDrom speelde de Kift een try out van de opera 4 x 4⇲

Hier wat aaifoto's van de expositie⇲

Geen opmerkingen:

Een reactie posten