zondag 25 november 2012

Ondertussen in Twitterarea | Het twittergedicht


Benieuwd welke regel jurylid Hanz Mirck> zal gaan kiezen als weekwinnaar.

Ik kwam er eerlijk gezegd niet uit. Vier 'tweets' verzond ik (de vierde is zelfs niet op de webstee van AAN HET WOORD geplaatst). Wellicht dacht men met een herhaling van doen te hebben. Maar de voltooide vorm van 'bestempelen' maakte het verschil. Eén letter ('d' i.p.v. 't' ) slechts anders dan de voorlaatste bijdrage. Waar ik niet echt om kan treuren. Ik kwam er gewoonweg niet uit! Maar dat had ik al gezegd.


De tweet van Rinkse Kegel is mijn favoriet. Met "Wie het eerste koffie zet, mag het mes hanteren, de middag aankondigen van de dag die we niet vieren." besliste zij het eind. Dankzij de voorzetten van de overige deelnemers, natuurlijk.


Kijk hier voor de inzendingen en het gedicht  


Ik weet eigenlijk niet of Hanz ook bekend zal gaan maken wie de mooiste regel geschreven heeft. We wachten gewoon af.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten