Week 1

De Berkel vermeandert zich een natuur verandert door onze ogen gelopen (Arjan H. Melger @Ran_du_Nica)
Negen van de tien keer ging het goed (Sjoerd Jochems @sjoerdjochems)
Maar weet niet zeker hoe het nu verder moet (Manon Wittenaar @ManonWittenaar)
Vroeger koersloos op wit, eindeloos wit papier, Vond ik eindelijk woorden voor jou, in 144 tekens, hier (Bernard @witterdantwit) - winnaar
die keren van ik weet niet hoe van mij naar jou en jou naar mij (Josine Schuilenburg @JosineS)
Volgens mij is er niet echt een tijd (Jenneke Harings @jnnk)

Week 2

De pen en de inkt verdwenen, 't was me te veel gedoe, ik schrijf je een tweet en de wereld kijkt toe (Margreet Keijzer @pigontheattic)
Via dit kiertje glipt, mijn vrouw onwetend, steels mijn woord naar jou, tweet2tweet
(Bernard @witterdantwit)
De pen in mijn hand, verworden tot enkel losse toetsen (Laura Berger @laurajberger) –winnaar

Week 3

Nu rechtlijnig gekanaliseerd in tweet per regel, beperkt door regels van het spel die erom smeken verstoord te worden (Hans Mellendijk @sMelssleMs) – winnaar 
Die hoofd en geest geen ruimte laat. Raakt de klank van je stem mijn hart, eerst vastgeroest nu de teugels laat vieren. (Jeannette Jansen-Kim @jeannettekim57)

Week 4

Door iets wat ruikbaar is, je oksels in de ochtend waarin het droomzweet van je angst, ligt te wachten op de dag (Rinske Kegel @KegelRinske)
Verstild in elke letter blijkt geen ruimte voor het hart, dwarrelt een verlangen, bang zo bang (Jeannette Jansen-Kim @jeannettekim57)