donderdag 26 april 2012

Wandelingen

© Marc Volger | Wandelingen | Installatie

Kwam op Facebook oud AKI-genoot tegen die ik nu met horten en stoten volg. Marc Volger> dus. Mooi werk had ik al eerder van hem gezien op internet. Imposante wolkenluchten met besluierde condensstrepen. Ik reageerde ooit met het gedicht Boter, kaas en eieren>. Het is hem waarschijnlijk ontgaan. Ik herinner me ook de schilderachtige tekeningen in het tijdschrift van De Enschedese School. Nu wel een reactie nadat ik reageerde op dit pracht ontroerende heldere werk. Een langzaam groeiende collectie wandelstokken waar op zijn minst 1 plaatje (Stöcknagel) op moet zitten. Herinneringen aan landschappen. Verzamelde wandelingen. Van tijd tot tijd exposeert hij deze collectie als installatie. Grappig toch dat wereld wijde web en de wandelingen daardoor en -over. 

1 opmerking:

  1. Via Facebook: Marc Volger: Hans, allemaal prachtig: foto, woorden en kaart. Ik ben vereerd.

    BeantwoordenVerwijderen