maandag 16 december 2013

Ontroerend goed


Een heel bijzonder cadeau leverde de personeelsvereniging van EDU-ART, waarvoor ik ooit de naam "Ontroerend goed" bedacht. Huub Claessens dook in zijn fotoarchief en maakte een selectie van de activiteiten. Ook de "Kale muren commissie" werd daarin meegenomen. Al met al komt er een mooi zelfportret tevoorschijn van de organisatie en mijn (ex)-collega's. Een ontroerend geschenk. En daar de laatste tentoonstelling als leidraad diende zijn er drie gedichten van mij in terecht gekomen. 

Oké ... helder>

Loupe>

Concreet>



En wie kom ik daar ook 'integen': mijn ouders 




De vrijdag na de donderdagavond ervoor een groot artikel in de VK over de stand van zaken in cultuuronderwijsland> Het zou wel een zetje kunnen gebruiken. Tsja, ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten