vrijdag 18 augustus 2017

Ondertussen in de wasmand

Geen Mondriaan, geen Kelly | Bert Scheuter | 1979

Ondanks dat ik me in 1979 door mijn toenmalige vriendin een Mondriaan-trui liet breien heb ik het niet zo op die merchandising rondom de succesnummers van van Gogh en nu dan De Stijl met Piet Mondriaan in het bijzonder. Het heeft meestal niets met het gedachtengoed van de respectievelijke kunststroming of kunstenaar van doen. Echter nog één uitzondering wil ik toch maken: dat is voor de set sokken van vijf die ik dinsdag j.l. kocht. Vijf verschillende patronen geënt op De Stijl en Piet Mondriaan. Nooit geen verweesde sokken meer in de wasmand. Want het is juist de bedoeling om ze telkens wisselend te dragen. Sterker van de vijf is er geen één hetzelfde.



2 voeten, 5 sokken, 10 manieren om een uniek paar sokken te dragen. Ontdek wat het leven heeft te bieden wanneer je nieuwe combinaties maakt. Elke combinatie leidt tot iets nieuws, iets goeds. Het kan niet missen.


ON socks>

Lees ook KOSTUUMDRAMA - Hans Mellendijk>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten